sunnuntai 16. marraskuuta 2014

MY ROOM

Heippa!

Olette mahtaneet ihmetellä mihin olen kadonnut kuukaudeksi... Koulussa mulla on itseasiassa ollut

 tähän asti rennoin jakso, mutta treeneihin olen koittanut panostaa sitäkin enemmän, kun kerrankin


 koulussa ei ole tarvinut istua koko päivää. Oon koittanut keskittyä vain olennaiseen: tanssiin

 (kouluun siinä sivussa sen verta, mitä tämä jakso on vaatinut). 


Joulu lähenee niin nopeaan! Olen

 haaveillut jouluvaloista sänkyni yläpuolella, mutten ole vielä

 löytänyt sopivia. Joulukalenteri löytyy jo. Olin niin iloinen, kun sain sen matkaani Lahden reissulta

 viikko sitten. 

Olen aina pitänyt huoneeni siistinä. Tavarat menevät automaattisesti omille paikoilleen, sänky on

 pedattu ja pölyt pyyhitty. Kuitenkin viime aikoina, etenkin kun yksin asuessani kaikki siivous on

 melkein minun vastuullani, huoneeni on ollut melkoinen mylläkkä. No, ei nyt ihan mylläkkä, mutta

 tavanomainen järjestelmällisyyteni on ollut kadoksissa siitä johtuen, etten ole kerennyt viettää täällä

 paljoa aikaa. Tänään, kun on pitkästä aikaa sunnuntai, milloin olen kotona päätinkin siivota ja

 järjestellä huonettani. 









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti