torstai 4. syyskuuta 2014

MY COMFY FAVS

Tällä kertaa listattuna mun tän hetken number onet kategoriassa: mukavuus! Here you go:
 ♥Timberlandit! 

Löysin nää itseasiassa kirpparilta parikin vuotta sitten, ja muistan kun mun

 pikkusisko sano näiden näyttävän eräkengiltä... Noh, tosissaan pitemmän ajan kaapissa lojumisen

 jälkeen muistin nämä, ja ne näkyvätkin nyt arjessa mun jaloissa paljon. Nää on ihanat, helpot heittää

 jalkaan ja kumminkin ihan kiva yksityiskohta asussa, vaikkakin alkavat jo näyttää melko nuhjusilta

 :(
Ralph Laurenin hajuvesi

Tääkin lukeutuu nyt comfy oneihin. Ainakin tää oli mukavan hintanen lompakolle. Ostin tän

muutama viikkoa sitten vartin mittasella

ostoshetkelläni, ja siis ensimmäinen itse ostamani hajuvesi! Ei ollut vaikeeta. Ihana tuoksu, ei muuta

 lisättävää. 
 NY-lippis

Tääkin yksilö on second hand. Kylläpä mä oon ympäristöystävällinen! Ja ehottomasti kuuluu tähän

 comfy-listaan! Helppo heittää päähän niin kouluun kuin urheilemaankin lähtiessä. Värit on mun

 lempparit ja vielä tänä syksyisenä aamunakin nappasin tän päähän naulakosta. 
Pyjamahousut

Oon vietelly viikon(!!) kotona koulun jälkeen näissä supersöpöissä ja -mukavissa pyjamahousuissa,

 koska flunssa (tai onkohan tää ihan influenssatasoo)on ottanut mut kohteekseen eikä päästänyt

 harkkoihin. No, ei sen puolesta valittamista, että nää mukavuudet jaloissa on saanu kulkee luvan

 kanssa enemmänki. 
 Nike juoksulenkkarit

Jep, lisää kenkää. Mä oon ihan oikeesti ostanut nää lenkkarit 6.luokalla (eli 12-vuotiaana) Lapin

 luokkaretkeä varten, mutta menee nää vieläki jalkaan. Haha, hyvin on ajaneet tehtävänsä urheillessa

 ja myös mukavina arkikenkinä, vaikka eivät nääkään enää mitkään puhtaimmat ole...
 Kiko kynslakka

Nappasin tän kotiin Milanon reissulta hintaan 1,90€. Tykkään, että tää väri on mukavan pirteä

 sateisina syyspäivinä.



Tässä mun tän hetken favoritit! Tänään hain postista dancedirectin paketin, josta kirjottelen enemmän
 viikonloppuna, pysykää siis siellä!
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti