lauantai 9. maaliskuuta 2013

FEEL THIS MOMENT

Kyllä se kevät vielä tulee! Ainakin just nyt tuntuu ihan keväiseltä, kun aurinko paistaa, pöydällä on kukkia,

kynsilakkavarastoja on täydennetty ja parit ihanat ostokset tehty lämpimempiä ilmoja varten. Harmi vaan,

 etten pysty kauheesti tosta upeesta ilmasta nauttimaan, kun koulutehtävät oottaa...Ensviikolla on esitykset

Sibeliustalolla ja joudun niiden takia olemaan koulusta neljä päivää poissa. Pelottaa miten kokeet tulee

menemään, mut yritän sen takii nyt petrata kotosalla. Saa nähä miten sujuu... En oo muuten maininnukkaan,

että lähen kesällä kolmeks viikoks vaihtoon Saksaan Meckenheimiin! Mulle kustannetaan kurssit siellä ja

lennot maksan ite, kun mut valittiin mun tekemän saksankielisen videon perusteella vaihtariksi :) Ootan jo nyt

tosi innoissani! Oispa jo kesä! Mut tässä näätte mun ostokset tältä päivältä. Oon lumoutunu vaaleensiniseen

ja musta tuntuu, et alan täyttämään mun vaatekaappia kaikella ihanalla sinisellä kesää varten!

Lace couture/H&M 19.90€ pants/H&M 14.90€ nail polishes/KICKS 6€







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti